Izgubljena prtljaga

»Žal je vaša prtljaga ostala v Franciji. Morda bo prispela z drugim letalom jutri ali pojutrišnjem.« so me po več urah čakanja ob dveh ponoči obvestili na letališču v Nairobiju. Prestopili smo bili v Parizu, tja pa je letalo prispelo z dvourno zamudo. Meni je še uspelo pridirjati od letala, ki je že odhajalo v Kenijo, mojemu nahrbtniku pa ne. Potolažili so me z osemdesetimi dolarji in s toaletno torbico v kateri je bila majica, košček mila in brivnik za enkratno uporabo. Zadnji avtobus je med mojim čakanjem že odpeljal in ko sem se pripeljal s taksijem, sem ugotovil, da so v mestu odprti samo še dragi hoteli.
Vsak dan sem seveda telefonaril in nahrbtnik dobil četrti dan zvečer. Zakaj ni prispel prej, ni nihče znal razložiti. Bil je odprt in prtljaga v njem malo razmetana, a na prvi pogled nisem ničesar pogrešil.
Obžalovali so, da sem v dolgočasnem Nairobiju moral preživeti tri dni več kot sem nameraval, kar se pri nekaj tedenskem potovanju kar krepko pozna.
Ja­nin
(se nadaljuje)