Kraja v Karibih


S seboj na plažo sem vzel samo ključ, ki sem ga privezal na vrvico kopalk. Na sebi sem imel še japonke in majico. Dosti bo. Sicer bi moral na plaži spet iskati koga, ki bi mi pazil prtljago. Še dva dni sem imel do poleta letala. Po Jamajki, Kubi, Dominikani in Haitiju sem si za konec privoščil malo oddiha. Tri dni bom v istem hotelu. Neprijetno je ves čas menjavati domovanje. Imel sem kar srečo: soba stane šest dolarjev, kar je zelo malo za turistično mesto Sosua na severu Dominikanske republike, pa še balkon imam.
Ko sem se vrnil, sem takoj začutil, da nekaj ni v redu. Kot da bi bili v sobi duhovi. Le kaj je? Kje pa je ura? Pustil sem jo na nočni omarici, poleg ročne torbe. Pogledal sem v torbo. Tudi tam je ni. Torba je nekam čudno lahka!!! Šok. Izginila sta fotoaparat in video kamera! Nisem mogel verjeti.
(odlomek)