Leta
2008 nas je 13 z nizozemskim KLM potovalo v Peru. Čeprav smo prtljago čekirali
skupaj, je iz neznanega razloga eden od nas svojo prtljago na letališču v Limi dobil,
ostali pa ne. Po dolgem čakanju in povpraševanju smo izvedeli. Ostala je v Evropi
in dobili jo bomo naslednji dan. Vzrok neznan. Ne samo da smo na letališču
izgubili dve uri, da smo izpolnili vse potrebne formularje: dobili nismo niti
odškodnine, niti majice, niti brivnika. Pojasnili so nam, da so se pravilniki
spremenili. Ko se vrnemo v domovino, gremo lahko k predstavniku letalske družbe
in poskušamo dobiti kako odškodnino.
Ker
sem vodil skupino, sem pač moral napisati pritožbo, a tudi od tedaj je minilo
že precej let, pa se še nič ni zgodilo. Očitno je ta tehnika kar učinkovita:
tistim, ki so najbolj tečni vrnejo nekaj malega, velika večina pa prej obupa.