Noži in tekočine 2

Na potovanjih imam navadno s seboj precej velik žepni nož, ki ga vedno nosim v ročni torbi. Pogosto pride prav, lahko pa služi tudi kot sredstvo za samoobrambo, ali vsaj kot svarilo morebitnim napadalcem, če ga vrtim po rokah, ko se sprehajam po zakotnem delu kakega nevarnega mesta.
Doslej so mi ga že večkrat odkrili na rentgenskem pregledu prtljage, ki je obvezen pred vsakim vstopom v letalo. Prvič nisem vedel, naslednjič pa mi je ušlo iz glave. Enkrat sem moral skupaj z nožem čekirati še celo ročno torbo, ker je nož sam premajhen za kaj takega. Drugič so ga spravili v posebno vrečko in tudi tega sem na cilju pobral s tekočega traku skupaj s prtljago. Tretjič pa mi je nož shranila hostesa, ki pa mi ga je po prihodu pozabila vrniti. Šele čez nekaj tednov je nož po prečudnih poteh končno prišel na ljubljanski Brnik.
(se nadaljuje)

tekst & foto: Janin