Gogi 4 Brezplačna rekreacija

Kaj pa če bi ponj šla Katarina? Časa je malo in če se ne bom mogel vrniti, bom še sam ostal v Evropi. In kaj bo potem storila skupina? 
Nista bila navdušena nad predlogom.
Prometa je bilo neverjetno veliko in vsaka kontrola se je vlekla neskončno dolgo. Ko sem končno v nepregledni množici našel znanca in dobil nesrečni »pasoš« in se obrnil nazaj, je bilo do odhoda letala ravno še dobro uro. Ali mi bo sploh uspelo? Še dvakrat na podzemsko železnico, še štiri kilometre dirke po letaliških stavbah, še štirikrat skozi počasne kontrole!
In kaj sem izvedel, ko sem z zmagoslavno dvignjenim potnim listom prisopihal do naših dveh nesrečnežev? Ves trud je bil zaman, saj sta prebukirana – zaradi prepozne prijave zdaj ni več prostih mest na letalu in kljub vsemu bosta priletela 24 ur za nami!!!
Stvar pa ima tudi svetlo plat. Letalo sem kljub vsemu še ujel in dirko lahko jemljem kot brezplačno rekreacijo.
Ja­nin
(se nadaljuje)