DRIVE AWAY 3


rezerva je bila komaj kaj večja kot kolo pri mopedu.
Počeno kolo sem hotel sneti, pa je bila ena od matic drugačna kot druge - varnostni ukrep proti tatovom. Vsi vozniki, ki sem jih ustavljal, bi prav radi pomagali, a celo enaki pontiaki so imeli drugačno varnostno matico. Ko sem že skoraj obupal, sem svojo odkril v predalu za rokavice.
V naslednjem mestecu so ugotovili, da gume ni mogoče zakrpati. Nova stane - z montažo vred - 112 dolarjev! Če bom hotel denar za gumo dobiti nazaj - vsaj v pogodbi tako piše - moram staro izročiti lastniku, da bo lahko uveljavljal garancijo. Prvega pol dneva me je dotlej vse skupaj stalo že krepko čez 500 dolarjev! Drive Away navsezadnje sploh ni nujno tako zelo poceni.

Najin Pontiak v Kitajski četrti v Washingtonu
Lastnik avtomobila v Key Westu je sicer z zanimanjem poslušal najino zgodbo, prav navdušen pa vseeno ni bil nad novo podobo svojega vozila. Denar za novo gumo je pa le vrnil: prejšnja je očitno imela tovarniško napako in proizvajalec mu bo povrnil stroške.
(odlomek)