Nahrbtnik in teroristi

 Pazljiv pa bodi v krajih, kjer se policija boji terorističnih napadov in nastavljenih bomb. V času Al Khaide in Osame Bin Ladena to velja za večino zahodne Evrope in Amerike. V Barceloni sem tako nekoč na železniški postaji pustil svoj nahrbtnik ob kovinski klopi. Nahrbtnik je bil star in grd, zato me ni preveč skrbelo da bi koga zamikal. Odšel sem na dvourni sprehod po mestu in ko sem se vrnil, ga ni bilo nikjer. Po polurnem brezglavem dirjanju po postaji in spraševanju vseh mogočih, sem končno odkril uslužbenko, ki se ji je zdelo, da so se z nečem podobnim ukvarjali policisti. Še pol ure pozneje, po temeljitem spraševanju, prepričevanju in poslušanju lekcij, sem svoj nahrbtnik končno lahko odnesel iz armiranega prostora, zgrajenega prav v ta namen.

Janin (se nadaljuje)